Verzendingen

Het is enorm druk bij alle pakjesdiensten, dus de kans bestaat dat de levering iets langer duurt dan voorzien.

Verzendkosten

Thuislevering op werkdagen & zaterdagen in België ( 5,99) & Nederland: ( 8,41)

Bestel je voor  39,95 of meer, dan brengen we geen leverkosten in rekening. Gratis levering, joepie!
Verzendkosten worden berekend per adres/levering.

Voorlopig kunnen wij enkel gratis zendingen aanbieden voor producten onder 12kg en met een maximale lengte van 1,75m. Voor zwaardere of langere producten wordt een kleine extra verzendkost van €3,oo tot 5,00 aangerekend. Deze extra kost geld enkel voor een aantal specifieke producten en verschijnt in uw winkelwagen voor Check-out. Zo weet u altijd vooraf hoeveel een zending zal kosten.

(Enkel geldig voor producten die in de webshop worden aangegeven als leverbaar door pakjesdienst, dit wordt altijd vermeld bij check-out)

Verzendpartners

Wij leveren onze pakketjes via erkende pakketjesbedrijven:

Bpost logo
Dpd logo
Gls logo

Levertermijnen

Elke bestelling geplaatst voor 19u, wordt deze dezelfde dag nog doorgegeven aan de pakjesdienst.
Je krijgt van GLS of Bpost een mailtje met een track & trace-code.
Meestal komt de bestelling de werkdag (maandag – vrijdag) na verzending toe maar dit is jammer genoeg geen garantie (voor zendingen naar Nederland dient u een extra dag in te rekenen).
Het is niet mogelijk om zelf een leverdatum te kiezen.
Op zondag en feestdagen zijn er geen leveringen.

Pakket beschadigd of verloren

Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij de pakjesdienst. Daarvoor hebben wij foto’s nodig van je toegekomen pakketje. Zonder deze foto’s kunnen wij geen dossier opstarten.

– Foto van de beschadigde inhoud
– Foto van de verzenddoos waarop het verzendlabel leesbaar is.

Retourneren van gekochte producten

Niet helemaal tevreden van uw aankoop? Geen probleem, u kan uw bestelling deels of volledig terugsturen binnen 20 dagen na bestelling, mits onbeschadigde verpakking. Teruggestuurde goederen mogen bekeken & gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn(!). Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking,  U ontvangt u geld terug inclusief eventuele verzendingskosten maximaal 14 dagen na ontvangst van goederen. De kosten van de retourzending zijn conform de wetgeving voor uzelf. Via deze link ontvangt u uw retourdocument: Retourdocument Doemarkt. Stuur dit document mee met uw retourzending om correcte verwerking te garanderen.

Annuleren van bestellingen & niet geleverde pakketten.

De pakjesdienst zal uw online bestelling tweemaal aanbieden bij u thuis op verschillende tijdstippen. Indien u pakket niet bij u of bij de buren kan geleverd worden of zullen zij dit nog 5 dagen aanbieden in de dichtstbijzijnde parcelshop of automaat. U krijgt per aanmelding een mail met een track & trace link van uw zending. Indien er geen afhaling volgt na de verschillende leverpogingen, keert het pakket terug. Wij betalen na terugkeer uw bestelling uiteraard terug. (Opgelet (!):  hier worden de kosten van verzending, terugzending en een administratieve verwerkingskost van afgetrokken.)

Niet afhalen of annuleren van een afhaalbestelling?  Ook hier worden uw goederen terugbetaald mits aftrek van administratieve verwerkingskosten.

Verder nog vragen?

Contacteer ons.

Winkelwagen
Scroll to Top