Verzendingen
Het is enorm druk bij alle pakjesdiensten, dus de kans bestaat dat de levering iets langer duurt dan voorzien.
Verzendkosten
Door de aanhoudend hoge brandstofkosten hebben wij jammer genoeg onze levertarieven moeten aanpassen. Wij voorzien voor alle leverbare producten de thuislevering op werkdagen & zaterdagen in België (€ 5,95 excl. btw) & Nederland: (€ 7,40 excl. btw). Deze service wordt u aangeboden door DPD of GLS. (Btw-tarief op leveringen 21%)
Bestel je voor € 44,95 of meer, dan brengen we geen leverkosten in rekening. Gratis levering, joepie!
Verzendkosten worden steeds berekend per adres/levering en kan u steeds bekijken in de check-out pagina.
Voorlopig kunnen wij enkel gratis zendingen aanbieden voor producten onder 12kg en met een maximale lengte van 1,50m. Voor zwaardere of langere producten kan een kleine extra verzendkost van €3,oo tot 5,00 (excl. btw) aangerekend worden. Deze extra kost geld enkel voor een aantal specifieke producten en verschijnt altijd direct in uw winkelwagen voor Check-out. Zo weet u altijd vooraf hoeveel een zending zal kosten.
(Enkel geldig voor producten die in de webshop worden aangegeven als leverbaar door pakjesdienst, dit wordt ook altijd vermeld bij check-out en op de productpagina)
(Indien uw adres moeilijk bereikbaar is voor palletleveringen of pakketjesbedrijven graag vermelden bij opmerkingen. Levering aan huis wordt enkel voorzien als dit mogelijk is voor de nodige transportmiddelen)
Verzendpartners
Wij leveren onze pakketjes via erkende pakketjesbedrijven:



Levertermijnen
Elke bestelling geplaatst voor 19u die bij ons voldoende op voorraad is, wordt deze dezelfde dag nog verwerkt en verpakt. De bestelling wordt de eerstvolgende werkdag doorgegeven aan de pakjesdienst. Indien wij het product zelf niet of onvoldoende op voorraad hebben, wordt dit verwerkt via een externe partner.
Levertermijn van uw bestelling kan u steeds blijven volgen in uw winkelmand en wordt nogmaals bevestigd bij check-out. Indien er een onvoorziene vertragingen zouden plaatsvinden door gebrek aan voorraad, zal u steeds gecontacteerd worden voor een oplossing.
Wij werken samen met enkele verzendpartners. Je krijgt van GLS, DPD of Bpost een mailtje met een track & trace-code. Meestal komt de bestelling de werkdag (maandag – vrijdag) na verzending toe maar dit is jammer genoeg geen garantie (voor zendingen naar Nederland dient u een extra dag in te rekenen). Wij kunnen, conform de wetgeving, ook niet instaan voor een extra vergoeding als de levertermijn wordt overschreden. De levering kan wel geweigerd worden door de klant indien deze te laat wordt geleverd. Eenmaal het pakket terug bij de afzender komt, wordt de terugbetaling verwerkt. Het is niet mogelijk om zelf een leverdatum te kiezen. Op zondag en feestdagen zijn er geen leveringen.
Pakket beschadigd of verloren
Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij de pakjesdienst. Daarvoor hebben wij foto’s nodig van je geleverde pakketje. Zonder deze foto’s kunnen wij geen dossier opstarten.
– Foto’s van de beschadigde inhoud & verpakkingsmateriaal
– Foto van de verzenddoos waarop het verzendlabel leesbaar is.
Door de grote variëteit aan producten in onze webwinkel, werken we samen met verpakkingsexperten naar ideale verpakkingsmethoden. Hierbij wordt bij altijd gebruik gemaakt van gerecycleerd karton ipv plastic noppenfolie. Dit zorgt voor een lagere impact op het milieu! Bij sommige producten worden extra gewikkeld in verpakkingstape om breuk bij impact te vermijden.
Retourneren van gekochte producten
Niet helemaal tevreden van uw aankoop? Geen probleem, u kan uw bestelling deels of volledig terugsturen binnen 20 dagen na bestelling, mits onbeschadigde verpakking. Teruggestuurde goederen mogen bekeken & gepast zijn, maar mogen niet gebruikt zijn(!). Als je de goederen terugstuurt, moet dit indien mogelijk gebeuren samen met de originele verpakking, U ontvangt u geld terug inclusief eventuele verzendingskosten maximaal 14 dagen na ontvangst van goederen. De kosten van de retourzending zijn conform de wetgeving voor uzelf. Via deze link ontvangt u uw retourdocument: Retourdocument Doemarkt. Stuur dit document mee met uw retourzending om correcte verwerking te garanderen.
Annuleren van bestellingen & niet geleverde pakketten.
De pakjesdienst zal uw online bestelling tweemaal aanbieden bij u thuis op verschillende tijdstippen. Indien u pakket niet bij u of bij de buren kan geleverd worden of zullen zij dit nog 5 dagen aanbieden in de dichtstbijzijnde parcelshop of automaat. U krijgt per aanmelding een mail met een track & trace link van uw zending. Indien er geen afhaling volgt na de verschillende leverpogingen, keert het pakket terug. Wij betalen na terugkeer uw bestelling uiteraard terug. (Opgelet (!): hier worden de kosten van verzending, terugzending en een administratieve verwerkingskost van afgetrokken.)
Niet afhalen of annuleren van een afhaalbestelling? Ook hier worden uw goederen terugbetaald mits aftrek van administratieve verwerkingskosten.
Verder nog vragen?